0 грн
Зробити замовленняПолітика повернення та відшкодування компанії
Повернення попередньої оплати можливе у таких випадках:
- якщо ви внесли попередню оплату, але пізніше скасували замовлення
- якщо оплата була зроблена двічі за те саме замовлення
- якщо ми порушили термін доставки
Як залишити заявку на повернення грошей?
- Через форму зворотного зв'язку
- За телефоном:
- На email: admin@drova-kiev.in.ua
- Особисто: на адресу с. Тарасівка, Київська обл., вул. Шевченка 178
Політика компанії щодо нестачі товару або поганої якості
Перевірте товар у момент отримання. Якщо вам привезли товар неналежної якості, або менше, ніж зазначено у замовленні, про це потрібно відразу повідомити нашого співробітника.
Представте претензії перед підписанням витратної накладної — документа, який говорить про те, що вас у замовленні все влаштовує.
Якщо недовантаження або шлюб підтверджується, у такому випадку є два варіанти:
- Компанія доставляє бракує або привозить якісний товар власним коштом
- Компанія повертає гроші за браку